Re: HDD do serwera - RAID-1

Autor: Brodi (madmax81_at_interia.pl)
Data: Thu 29 Apr 2004 - 21:02:54 MET DST

Moim zdaniem to kup płyte ze zintegrowanym RAIDem IDE albo Sata . Promise
intel albo HPT , broń boże jakieś Silicon czy SIS .
Bezproblemowa instalacja i konfiguracja . Chciałem dodać nawet pod linuxem
:-) ale z Sata to nadal są problemy .
Raptor ci potrzebny do 30 komputerów ? Ja bym spróbował zwykłe WD JB . Jeśli
nie uciągną to zawsze je można sprzedać , stracisz max 200 zł . A więcej
miejsca zawsze się przyda na Backup .

Pamiętaj że SCSI to kilkakrotnie mniejsza awaryjność . Jeśli dane są
naprawde ważne i rzadko robisz backup to kupuj tylko SCSI . na dyskach SCSI
się nie znam ale jeśli się zdecydujesz to kup markowy kontroler i nie będzie
problemów .

No i nie zapomnij o osobnym wentylatorze dla dysków !