Re: athlon xp jaka temperatura pracy?

Autor: Robert_ (robert_asWYTNIJ_at_wp.pl)
Data: Thu 29 Apr 2004 - 20:21:06 MET DST

> To jak mam to fakin napięcie zredukować, z biosu nie mogę,
specjalnie nie
> grzebałem w tym biosie, dałem nawet safe mode i napięcie
pozostało to samo.

Ja mam Gigabyta GA-7VA i tez programy testujace pokazuja mi
napiecie vcore 1,81V. Mysle ze te wskazania sa malo
precyzyjne. Na poprzedniej plycie przy tym samym zasilaczu
mialem 1,75V. Pozostale napiecia programy testujace (Aida,
MBM, speedfan) tez pokazuja jako wykraczajace poza norme.
Kupilem sobie miernik ..sprawdzilem +5V i +12V i okazalo sie
ze wszystko jest w normie.. wrecz idealnie. Niestety nie
wiem gdzie sprawdzic miernikiem napiecie Vcore... ale jest
prawdopodobne ze wszystko w twoim wypadku z napieciem jest
OK tylko przeklamuja programy. A co do temperatury to moj
Palomino ktorego wlasnie zmienam na Bartona chadzal 50-55st.
Wazna role pelnil wentyl wyciagajacy z tylu obudowy. Obnizal
temperature o 3-5 stopni w obudowie i ok 3 na procu.

Robert