Re: Niedrogi komputer do pracy - pomozcie skonfigurowac

Autor: Jacek Bonicki (boni_at_usun.mnie.neostrada.do.konca.pl)
Data: Thu 29 Apr 2004 - 20:10:44 MET DST

Użytkownik "Lech" <bilbek_at_WYTNIJ_TOpriv.onet.pl> napisał w wiadomości

> Dziękuję. 256 RAM-u to chyba konieczność? Możesz polecić konkretnie któryś
> z tych modeli, jakie mi się wyświetliły na stronie?

Dla windows 98 wystarczy 128, ale na takim sprzęcie ładnie będzie chodził
XP - tutaj potrzebne jest już 256 MB. Z tego co akurat jest dostępne ciekawe
wydają mi się:

Możesz też pogadać ze sprzedawcą - prawdopodobnie za jakąś dopłatą dorzuci
dodatkowe 128 MB ramu. Acha - jeżeli się zdecydujesz na tą opcję to radzę
najpierw pogadać ze sprzedawcą, czy sprzęt faktycznie odpowiada temu, co
jest napisane na allegro.

Disclaimer: Nie mam nic wspólnego z firmą, której oferty podałem.

pozdrawiam

--
   |__/                Jacek Bonicki                 \