Szerokość magistrali

Autor: slawek (noorder_at_wp.pl)
Data: Thu 29 Apr 2004 - 11:06:45 MET DST

Witam.

Mam karte graficzną 128 bit. Odpaliłem program aida32 i tam w informacjach o
płycie głownej mam szerokość magistrali jak byk stoi 64-bitowa. Jako laik
sprzetowy nie bardzo kumam ale czy te dwa parametry (magistrala karty i
płyty głownej) nie powinny być takie same ? Czy teraz przypadkiem nie jest
tak, ze mam karte graficzną 128 bit ale i tak jak bym miał 64 bit przez tą
magistrale ? Patrzyłem też w biosie i jakoś tak nie widzę gdzie by tu można
tą magistrale na płycie ustawić na 128. Jeśli w ogóle można to ustawiać.
Będę wdzieczny za oświecenie w tym temacie.

pozdrawiam
Sławek