Re: dwa dyski-na który instalowac oprogramowanie

Autor: PesTYcyD (pestycyd_at_wp.pl)
Data: Thu 29 Apr 2004 - 09:58:25 MET DST

antonina wrote:
> Teraz mam znów proste pytanie - ale nie chce narobic sobie na wstepie
> balaganu:
> komputer ma dwa dyski C-20GB i D-60GB, na C sprzedawca zainstalował
> system operacyjny (WIN2000); na którym dysku mam instalowac teraz
> potrzebne oprogramowanie? Czy może jest to dowolne i bez znaczenia?

W zasadzie jest to obojetne. Zalezy to od rozmiaru partycji.
Ja mam partycje dysk podzielony tak:
1 GB FAT - Na swap
5 GB NTFS (klaster 2 kb) na system
34 GB NTFS (klaster 2kb) na MP3
53 GB NTFS (klaster 4 kb) na filmy
85 GB NTFS (klaster 2kb) na programy
6 GB NTFS (klaster 1 kb) na rozne smieci

Najpotrzebniejsze rzeczy zainstalowalem na partycji systemowej C a reszte
programow na partycji programy. Zrobilem backup systemu ghostem i dzieki
temu wszystkie programy i wpisy do rejestru zostaja nietkniete. A w razie
padu przywrocenie systemu zajmuje mi 3 minuty.

--
GA 7N400PRO | AMD XP2600+ | 512 RAM DUAL | Chieftec HPC360 -202 |