dwa dyski-na który instalowac oprogramowanie

Autor: antonina (a_at_o2.pl)
Data: Thu 29 Apr 2004 - 09:31:34 MET DST

Kupiłam komputer o który tyle razy tutaj dopytywałam - dziekuje za udzielona
pomoc.

Teraz mam znów proste pytanie - ale nie chce narobic sobie na wstepie
balaganu:
komputer ma dwa dyski C-20GB i D-60GB, na C sprzedawca zainstalował system
operacyjny (WIN2000); na którym dysku mam instalowac teraz potrzebne
oprogramowanie? Czy może jest to dowolne i bez znaczenia?

Dziękuje i przepraszam za amotorszczyzne.
A.