Re: Kupione na Allegro - ... i wielki problem z laptopem :(

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 29 Apr 2004 - 01:15:05 MET DST

Krzysiek wrote:

> eee, no bez przesady
> ja kupilem na allegro i jak najbrdziej wszystko ok, sprzet nowka prosto ze
> sklepu i prawie 4kpln w kieszeni zostalo,
> kolo miesiaca przegladalem allegro w poszukiwaniu wlasciwego sprzedawcy i
> sprzetu i bylo warto

no dobra - rozumiemy; ale Radek napisal to zapewne do "ciemnej masy",
ktora czyta grupe - sorry - ale tak jest; jak jestes w miare
inteligentny, to puscisz takie "na Allegro nie kupuje sie ..." mimo
uszu, najwyzej z lekkim usmieszkiem; ale jak jestes taka osoba, ktora
bladego pojecia nie ma o zasadach panujacych... nie tylko na Allegro, to
zakoduje sobie w mozgu "na Allegro nie kupuje sie ..." i bedzie OK;

na tej samej zasadzie pisze sie, ze "nie wolno samodzielnie montowac
radiatora na procesory AMD"; i to sie sprawdza; jak ktos zna sie na
rzeczy, to na takie zdanie po prostu usmiechnie sie; a jak ma jakies
watpliwosci, to raczej nie bedzie sam probowal; i tak funkcjonuje
zdanie, ze "procesory AMD sa wyjatkowo podatne na uszkodzenia", przez co
omija sie mase klopotow zwiazana z tym, ze niedoswiadczone osoby bede
masowo uszkadzac AMDki;

pzdrv;
adas;