Re: grafika do wyboru.

Autor: osiah (oosiah_at_nospam.onet.pl)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 22:03:59 MET DST

No to moje dwa slowa:

1. Szafirek 9800pro 128 - jedyne sluszne rozwiazanie. Nie ma obawy o
grzanie - on jest zimny jak trup.... mam 9800pro 256 i to jest patelnia:) i
wlasnie przez to ze ma DDR II. Wynik lepszy o doslownie ulamki procenta od
wersji 128mb ale jak ja kupowalem to roznica w cenie byla minimalna - teraz
jest kosmiczna.
A w stosunku do NVidii - jakosc obrazu - wg mnie lepsza i to
zdecydowanie....

2. Cena - wg mnie sprawa jest prosta - pieniadze i zysk to w tym momencie
sprawa drugplanowa - chodzi o utrzymanie rynku - Nvidia lada moment bedzie
"czyscila" sobie pole dla swoich nowych produktow obnizajac ceny gornej
polki i rozszerzjac dolna o kolejne pozycje.

 Jesli ATI nic nie zrobi (a sama startuje z nowosciami troche pozniej - i
chyba jednoczesnie czeka na posuniecia konkurenta) to straci udzialy w rynku
a bez tego nie ma kasy..... a efekt, efekt pewnie bedzie taki ze NVidia po
raz kolejny wypusci kolejne super "cosie" ktore w benchmarka pokaza jakies
kosmiczne wyniki wyjac wielka suszara juz zasilana mala elektrownia a jakosc
obrazu bedzie miala drugoplanowe znaczenie....
Sam do ATI podchodzilem niepewnie - jak pies do jeza - bo zawsze byly rivy i
inne gforce'y - ale testuja kilka pozycji pachnacych nowoscia stwierdzam ze
gdybym mial wybrac raz jeszcze - to tylko ATI - nawet jesli w testach ma
kilka punktow mniej....

Pozdrawiam
Osiah