Skaner Microtek ScanMaker 4850

Autor: Maxx (hnn_at_SkasujTo.wp.pl)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 07:57:52 MET DST

Witam Wszystkich
Czy ktoś miał okazję sprawdzić w praktyce oprogramowanie dołączone do
skanera Microtek ScanMaker 4850. Głównie interesuje mnie:
- czy dołączono polskie wersje oprogramowania oraz
- jak w praktyce radzi sobie z polskimi znakami dołączony program do OCR
Abbyy FineReader Sprint (domniemywam że jest to wersja 5.0).
Mam na oku ten skaner, ponieważ porównując możliwości /cena najlepiej wypada
w swojej klasie cenowej (420zł), przynajmniej na papierze. Jeżeli ktoś ma
inne propozycje lub sugestie dot. tegoż skanera to z chęcią ich wysłucham.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.
Maxx