Autor: żuko / Shark von Cygnus (shark.maupa.post.pl_at_man.lodz.pl)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 00:53:22 MET DST
On Tue, 27 Apr 2004 23:59:24 +0200, "sebbie" <sebbie_at_interia.pl>
wrote:
>>> Dlatego chciałbym poznać opinie lokalnych klientów.
>
>raczej nie mialem z nimi problemu (lepiej niz proline ;-)
>
>jak dalem plyte glowna do serwisu to odeslali mi naprawiona/wymieniona? na
>swoj koszt (a dodatkowo plyte "popsulem" wgrywajac niepoprawny bios..)
No proszę, ale opinie o Agreście się zmieniły ostatnio :) Jeszcze
jakiś czas temu Wrocek ostro psioczył na Agresta, a teraz... kulturka
:)
-- żuko / Shark von Cygnus e-mail: shark maupa post.pl "Dla podkreślenia wagi moich słów Siłacz palnie pięścią w stół."
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 14:16:53 MET DST