Problem z karta dzwiekowa w Win98 :(

Autor: M.A.N.i (kczosnyk_at_[nospam)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 00:20:24 MET DST

Witam :)
    Mam nastepujacy problem, a mianowicie co chwia nastepuje blad i
zakonczenie dzialania explorer.exe lub iexplore.exe spowodowane jakims
bledem w pliku CM8330.DRV. Doszedlem do tego, iz jest to plik sterownika
karty muzycznej "C-Media CM8330". Gdy wylaczam ta karte w menadzerze
urzadzen wszystko gra oprocz dziwieku (ale to normalne bo karta jest
wylaczona), a gdy przywracam ja to znowu ta sama sytuacja. Prawdopodobnie
problem tkwi w sterownikach (chyba), tylko ze testowalem z 3 wersje
sterownikow owego producenta i to samo.
Jak rozwiazac ten problem , co byscie na moim miejscu sprawdzili,
przetestowali ???
System operacyjny to Windows 98

Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam :)

--
|___ "  Associaçăo de Capoeira  "
|_______ " Mestre Bimba "