Re: Kupione na Allegro - ... i wielki problem z laptopem :(

Autor: j_a_r_o_at_interia.pl
Data: Tue 27 Apr 2004 - 21:54:23 MET DST

> Jak na razie, to koles napisal jednego posta, nie podal nawet linka do
> aukcji, a wszyscy wzieli sie za doradzanie - a moze ta historyjka z aukcja
> to jest sciema?! Juz tu byly takie - "pomozcie jak zlamac haslo w pliku RAR,
> bo grafik/admin jest na urlopie i nie mozemy sie dostac do plikow klienta"
> czy inne takie...

A czy bierzesz pod uwage ze ktos moze pracowac i miec dostep do kompa
wieczorami ???-dlatego tylko "ten jeden" post ..
A druga sprawa ze jestem naprawde prawie zalamany ta sytuacja :(
Jestem naiwny - do tego musze sie przyznac. Uwierzylem w piekna bajeczke i
w "wiarygodna mowe" sprzedajacego. Kupilem poza allegro , bo mialo byc
taniej , a zeby jeszcze bylo smieszniej - aukcja byla wystawona na prosbe
kolegi wiec nie mam ZADNYCH podstaw prawnych by chocby nawet podac
sprzedajacego na policje. Tak na marginesie pytalem znajomego policjanta , co
w takim przypadku zrobic - powiedzial mi doslownie, zebym sobie odposcil z
policja bo strace mnostwo czasu ,pieniedzy, laptopa i nerwow ... niestety za
glupote trzeba placic.
Dla przestrogi innych !!! TRZYMAJCIE SIE Z DALEKA od czlowieka : PIOTR
WARZECHA z Krakowa !!! to on wlasnie czasami sprzedaje czesci komputerowe i
inne laptopy ( bo rowniez mi inne oferowal!!)
Ale wracajac do tematu sprawy : musi byc chyba jakies w miare proste
rozwiazanie tej sytuacji poniewaz dzwonilem juz do jednego 'magika' tylko ze
ze Szczecina (ale to torche dalko dla mnie) i chcial za ta usluge tylko 50 PLN!
i powedzial ze potrwa to jedynie 10 min. Probowalem juz wyciagac napedy,HDD ,
baterie , i bateryjke podtrzymujaca , lecz nie przynioslo to zadnych efektow :(
Naprawde duzo bym dal zeby sie dowiedziec jak to zrobic.
- JAREK