Re: zasilacz hpc - 302 DF

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 21:43:25 MET DST

Halo, in news:c6mc1i$ond$1_at_atlantis.news.tpi.pl, Woytus hat
geschrieben:

> Kupilem dzisiaj zasilacz cheftecka 360W DF.

Słuszna decyzja:-)

> 1.Czy wyniki: +12 - 12,16 +5 - 5,14 sa ok dla tego zasilacza

<ciach>

Generalnie, jeżeli chcesz sprawdzić czy masz prawidłowe napięcia to nie
ma co sobie głowy zawracać wskazaniami w biosie tylko trzeba wziąć
miernik w łapki i obmierzyć. Czujniki zainstalowane na płycie są
niestety niedokładne i nie należy się nimi sugerować.

> Mam pietra bo sam wzialem sie za instalacje i nie wiem czysam
> czegos nie popapralem (zasilacz wlaczylem dopiero po podlaczeniu
> go do wszystkiego w obudowie)

Bardzo dobrze zrobiłeś.

--
Cezary 'Pafnucy' Belka