zasilacz hpc - 302 DF

Autor: Woytus (rafael_at_op.pl)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 21:24:49 MET DST

Witam,

Kupilem dzisiaj zasilacz cheftecka 360W DF. Po zainstalowaniu go w obudowie
uruchomilem komputer i program AIDA32.
Jestem zielony jesli chodzi o elektronike i zabawy z pradem wiec mam kilka
pytan:

1.Czy wyniki: +12 - 12,16 +5 - 5,14 sa ok dla tego zasilacza
2. Napiecia (odczytywane w tym programu i BIOSIE) zmieniaja sie troszeczke
np +5 - 5,13 ~5,16 +12 - 12,10~12,16
   napiecie rdzenia procesora tez sie zmienia (1,47~1,52). - Czy to
normalne?
3. Co oznaczaja napiecia ujemne (gdzies slyszalem, ze to jest masa napiecia
ale tego nie pojmuje)?
4. Czy odczyt z BIOSU jest wlasciwy?

Mam pietra bo sam wzialem sie za instalacje i nie wiem czysam czegos nie
popapralem (zasilacz wlaczylem dopiero po podlaczeniu go do wszystkiego w
obudowie)

Sprzet to:
Celeron 2000 Mhz
1x 512Mb DDR (TwinMoss)