Re: TV jako monitor?

Autor: zlotowinfo (adminciejejeje_at_jejejego2.pl)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 21:26:29 MET DST

> Inna rzecz, ze na Allegro widzialem tez taki przelacznik za 60
> zlotych... tylko kwestia funkcjonalnosci, bo widac na zdjeciu tylko
> tylna scianke na kable. No i bez dwoch kompletow kabli tez sie nie
> obejdzie, czyli nadal 60 + 2x120.

niedawno ja też chciałem takie coś kupić
chciałem tego tylko używać do mojego centralnego kompa
a czasem raz na tydzień podłączyć kompa do naprawy
i biorąc pod uwagę utratę jakości i problemów z myszą ps/2
zrezygnowałem... ,
jakby co mam namiar do gościa co ma to za 60zł z wszystkimi kablami

pracuję na monitorze 19" (ADI Microscan) pracuję w 1280x1024 w 85Hz
i jeśli ktoś zdementuje jeszcze mój tok myślenia to wówczas ja to kupię

--
www.zsoft.prv.pl - darmowe programy w sieci, najlepsze w danej kategorii
strona obsluguje zewn. skrypty (*.js) - zapraszam do współpracy