Re: TV jako monitor?

Autor: A_Zet (adek124_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 23:29:06 MET DST

Dnia Sun, 25 Apr 2004 19:40:19 +0100, "asterX" <asterx_at_interia.pl>
napisał(a):

>Użytkownik "A_Zet" <adek124_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

[...]

>Stary ale kombinujesz :)
>Kup specjalny przelacznik ktory umozliwi ci podpiecie obu komputerow do
>jednego monitora i po sprawie - widzialem w ktoryms sklepie internetowym w
>cenie duzo nizszej niz te siedem stowek

Tak sie troche poprzypatrywalem, i znow zaczyna mi sie zdanie
zmieniac. :-)

Przelacznik 220 zl. na klawiature, monitor i mysz.
Dwa komplety kabli po 120 zl. = 240 zl.

Razem 460zl. a w tym moim rozwiazaniu (widzialem kabel, konwerterem
zwany a na zdjeciu na Allegro wyraznie z jednej strony wtyczka
monitorowa, a z drugiej euro, to nazwal bym przejsciowka a nie
konwerterem), to wychodzi wiecej o 300 zl. ale mam telewizor 5"
w cenie roznicy czyli za te 300 zl., LCD, w sumie malenstwo, a
pozyteczne, z pilotem.

Inna rzecz, ze na Allegro widzialem tez taki przelacznik za 60
zlotych... tylko kwestia funkcjonalnosci, bo widac na zdjeciu tylko
tylna scianke na kable. No i bez dwoch kompletow kabli tez sie nie
obejdzie, czyli nadal 60 + 2x120.

Czy ktos z Panstwa ma podobne doswiadczenia?

Musze to przemyslec...

--
Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}