Re: Kupione na Allegro - ... i wielki problem z laptopem :(

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 11:42:05 MET DST

Użytkownik "JAREK g" <j_a_r_o_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Otatnio "udalo mi sie" kupic laptop COMPAQ Armada E500. Przesylka
przyszla
> seriskiem , niby wszystko ok , zawartosc sie zgadza ale - do proby
> uruchomienia laptopa. Od razu pojawia sie komunikat "power on password"
czyli
> jest zabezpieczony haslem ! Proba interwencji do sprzedawcy nie
przyniosla
> skutkow! Nie ma szans nic z nim zalatwic!

Po pierwsze zgłoś na Allegro ten przypadek. Oni mają już swoje sposoby i w
takich sytuacjach pomagają tym bardziej że sumka pewnie nie mała.
Po drugie Policja (serio) - też się z chęcią tym zajmą. Ci to mają
jeszcze lepsze sposoby :-)

A jak go złapią to może pozwolą Ci zastrzelic sprzedającego, bo pewnie
masz wielką ochotę.

Powodzenia i kondolencje :-(