Re: Mysz Logitech M-BT58 - mechanizm optyczny

Autor: Andre (andre_cut_hull_at_poczta_cut_.pl)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 11:49:35 MET DST

> po odwróceniu jej do góry nogami świeci tak jakby cały czas
> skanowała powierzchnię.

> Czy jest może ktoś kto posiada takie urządzenie ??? Proszę o
> pomoc w tej kwesti.

ja mam od kilku dni i chyba taka jej uroda. tez sie zdziwilem. ale co by nie
powiedziec dziala pieknie i nie trzeba zadnych specjalnych podkladek- na
kazdej powieszchni mozna uzywac.

co gorsze (dla notebook'owcow) ona chyba faktycznie zuzywa sporo energii.
kiedy wylaczam wtyczke zasilania z kompa bez przelaczenia przelacznika
on-off na zwyklej myszy plyta i reszta urzadzen dosc dlugo jeszcze zuzywaja
prad ktory zgromadzil sie na plycie zanim uslysze takie charakterystyczne
sykniecie o wysokim tonie. przy tym logitechu owe sykniecie i zgasniecie
lasera myszy nastepuje prawie od razu....

pozdrawiam
Andre