Re: Athlon XP 1700+ czy Athlon 1,4 ?

Autor: skorpion (skorpion_at_spam.spam)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 21:51:42 MET DST

> Wiem o tym. Doskonale nadaje sie ponoc do tego celu moja płyta
> (przypominam - soltek sl-75kv+). Problem jednak w tym ze nie wiem czego uzyc

Krecilem na KV2 nie KV+ i trzeba bylo zalozyc nieudokumentowana zworke
chyba JP17, wtedy zapala sie dioda przy dipach i dopiero mozna
przestawiac mnoznik

> do połączenia mostków. Ołówek to chyba niezbyt dobre rozwiązanie. Chciałem

Jak masz wczesnego durona 600 to moze miec fabrycznie odblokowany
mnoznik, podobno

> kupic paste przewodzącą prąd w sklepie elektronicznym, ale kosztowała jakies
> 18 złotych ("mała tubka"). Zna ktos jakies tanie i dobre rozwiązanie? Bo

Olowek wystarczy

> sprzedając własnego procka i dokładając te 18 zeta to kupiłbym durona 800 -
> bez podkrecania...

Jak zapomnisz zalozyc radiator to nie bedziesz mial innego wyboru ;p

pzdr.