Re: Athlon XP 1700+ czy Athlon 1,4 ?

Autor: Tomek (c6_nospam_at_wp.pl)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 20:52:20 MET DST

sekund -

> Pamietaj ze durony spitfire bardzo dobrze sie kreca, moze takie
> tymczasowe rozwiazanie

Wiem o tym. Doskonale nadaje sie ponoc do tego celu moja płyta
(przypominam - soltek sl-75kv+). Problem jednak w tym ze nie wiem czego uzyc
do połączenia mostków. Ołówek to chyba niezbyt dobre rozwiązanie. Chciałem
kupic paste przewodzącą prąd w sklepie elektronicznym, ale kosztowała jakies
18 złotych ("mała tubka"). Zna ktos jakies tanie i dobre rozwiązanie? Bo
sprzedając własnego procka i dokładając te 18 zeta to kupiłbym durona 800 -
bez podkrecania...
Tomek