Re: Nowe dyski Seagate

Autor: archie (archie.am_at_Qwp.pl)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 18:55:37 MET DST

FiLiP <stop_at_spam.pl> wrote:
> [...]

Niestety nie mam. Chwilowe zawieszanie się dysku, a tym samym całego
komputera jest losowe. Występuje tak samo często w czasie uruchamiania
systemu, operacji dyskowych, jak i wtedy gdy dysk nic nie robi. Ten
piaszczący dzwięk jest dużo głośniejszy od dzwięku pracujących głowic i trwa
od ułamka sekundy do kilkudziesięciu sekund. Zresztą nagranie dzwięku jest
niepotrzebne. Brzmi po prostu, dosłownie, jak by nasypać w dysk odrobine
piachu. Jak na razie dysk jest eksploatowany intensywnie od prawie roku i
jeszcze nie "umarł".

I historia ze sprowadzaniem do Polski dysków poserwisowanych jest jednak
prawdziwa. Sklep w którym kupiłem ten dysk słynie z takich praktyk. Mowa
oczywiście o net-service.