Re: Nowe dyski Seagate

Autor: FiLiP (stop_at_spam.pl)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 16:57:48 MET DST

> Tak to prawda. Mam taki podłączony do zasilacza chieftec 360W i mimo
> wszystko czasami się zacina mocno przy tym "piaszcząc", a głowice chodzą
> głośniej od starych dysków 100MB.

Masz może plik dźwiękowy z tym bujnym efektem produkowanym przez Twojego
Seagate'a? Ja mam 120GB i od czasu do czasu słychać takie głośniejsze klik.
Chyba już o tym pisałem na tej grupie. Poza tym szczegółem to dysk chodzi
ok. Jest prawie tak samo cichy jak Bar IV 40GB tylko że bardziej się grzeje.

Nie wiem czy ten "metaliczny klik" jest wadą lub co gorsza zwiastunem
rychłej śmierci dysku. :) Mogę gdzieś wrzucić plik waw z tym.

Pozdrawiam, FiLiP