Re: Hercules GS Fortissimo III - czy kupić?

Autor: stefe (fgrsr_at_cbpmgn.sz)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 10:01:10 MET DST

Dnia 2004-04-25 01:45, Użytkownik .Peeter napisał(a):
> Mam przykre doświadczenia z niedorobionym oprogramowaniem
> tejże karty. Niestety od czasu, kiedy byłem przez soft
> zmuszony ją sprzedać,
a co niby jest nie tak z oprogramowaniem tej karty?
mam ta karte juz sporo czasu i nie stwierdzilem najmniejszych problemow.

> hercules nie wydał nowszej wersji
> oprogramowania i podejrzewam, że nigdy nie wyda.
mam sterowniki z przed roku... wersja 6.09

> Dlatego
> właśnie odradzam.
a mozna konkrety?

> Miałem, zawiodłem się, wróciłem do
> gorzej grającego sb live.

mam, polecam... nie ma najmniejszych problemow z oprogramowaniem.
zreszta mam tez live i tez nie mam problemow.

i nie zastanawiales sie, ze to moze byc wina innego oprogramwowania, a
nie oprogramowania od herculesa? moze to ktos inny mysi poprawic swoje
programy zeby wspolpracowaly z herculesem.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834