Re: CD-ROM vs CD-RW - czytanie plyt RW

Autor: stefe (fgrsr_at_cbpmgn.sz)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 10:29:58 MET DST

Dnia 2004-04-25 10:18, Użytkownik Radzio napisał(a):
> Kup za ok 90 zł nowy CD-ROM Asusa, a będzie kumpel zadowolony.
masz na mysli naped Asus x52?
mialem do czynienia z tym napedem, mam tez od kilku lat naped x45.
praktycznie niczym sie nie roznily... i oba zgrywaja bardzo wolno plyty
RW... te stare juz konstrukcje lepiej zastapic czyms nowszym (no chyba,
ze wyszlo cos innego/nowszego u asusa).

mam trzy napedy Liteon (DVD, CDRW i DVDRW) zaden z nich nie ma problemow
odczytem plyt RW (pewnie podobnie jest w przypaku CDromu), a predkosc
odczytu danych jest na sporo wyzszym poziomie niz w asusie.

> Nie radzę
> stosować rzeczy używanych [...]
tutaj przyznam racje.

--