Re: jak wylaczyc popupy i strona startowa

Autor: fv (fake_at_cybax.com)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 12:13:40 MET DST

sunflow claimed:
> od kilku dni podczas serfowania po sieci wyskakuja nagle okienka z roznymi
> tresciami, kotre nie sa mi potrzebne. zdarza sie takze, ze podczas pracy na
> komputerze nagle uruchamia sie internet explorer i wyswietla strone, ktorej
> nawet nie znam. jako strona startowa jest ustawiona strona, ktorej w zaden
> sposob nie moge zmienic na inna startowa. przeskanowalem antywirem komputer,
> usunalem wirusy, ale problem nadal pozostal. co trzeba zrobic aby zlikwidowac
> te denerwujace pojawiajace sie okienka???

Problem nazywa się Internet Explorer i ciężko go zlikwidować. Możesz
używać lepszej przeglądarki o wdzięcznej nazwie Mozilla. Powinieneś też
do oglądania stron porno używać innego konta w systemie. Generalnie:
problem nie jest sprzetowy czyli jest NTG.

PS: Mozilla ma bardzo seksowną młodszą siostrę o imieniu Firefox

--
         :: ircnet: fv ::
      :: tlenID: fastviper ::