Re: Tuner TV do nagrywania filmow na slabym komputerze?

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 11:25:31 MET DST

On 23-04-2004 13:35, GM wrote:

> Wlasnie mialem przez krotki okres tego Kworlda 7134 i musze przyznac ze
> dzialal swietnie. Niestety testowalem go na kompie AMD XP 2000+ dysk 40GB
> 7200. Na tym zestawie karta idealnie nagrywala (w programie WINDVR3) do
> MPEG_2 z pelna rozdzielczoscia 720x576 przy bitrate 8Mbps(obraz byl jak
> zyleta).
pytanie, jak na słabym kompie.

> oczywiscie chodzi o mpeg1 lub 2 z dowolnym ustawialnym bitrate(jakoscia)
dobrze myślę, że mpeg1 to ten "zwykły", stary mpeg, a mpeg2 to DVD? W
którym lepiej nagrywać, aby później przekodować do formatu mpeg4 (Divx/Xvid)?

> wlasnie ma sie ukazac nowa karta TV ze sprzetowym MPEG1i2. Nazywa sie to
> WINFAST PVR2000
> http://www.leadtek.com/multimedia/winfast_pvr2000_1.html
> ale nie wiem jaka bedzie cena tego urzadzenia(sam zastanawiam sie nad
> zakupem) na pewno wieksza niz 300zl.

obawiam się, że jest to karta na jakimś nowszym chipsecie i może nie być
obsługiwana pod Linuksem.

pozdrawiam,

--
misiek
***  Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek_at_knm.org.pl>      ***