CD do wymiany?

Autor: Rafal (netrafal_at_poczta.fm)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 09:39:29 MET DST

Otórz moj CD- LG 52X (mam go 5 miesiecy) od tygodnia zachowuje sie tak: Gdy
chce coś skopiować lub odczytać rozpędza się do maximum, czyta powiedzny
500Kb i zwalnia do zera. Rozpędza sie, czyta, zwalnia.
I tak do cholernego końca śwaita. Z każdą płytą. W dwóch systemach (2000 i
XP).

Mam nagrywarke. Działa OK.

Szpece z serwisu oczywiście mi powiedzą ze CD jest sprawny - no bo czyta. I
zaplace jeszcze 3 dychy za opinie.

Co z tym fantem zrobic?

PS Ostatnią modernizacją w kompie była zmiana coolera mniej wiecej w tym
samym czasie co początki problemów z CD. Mam nadzieje ze go nie ukruszyłem.