SCSI czy Serial ATA na serwer

Autor: Marcin (lupus_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 09:37:02 MET DST

Na serverze ma byc postawiony server cache , no i moze jakas nie wielka baza
danych PostgreSQL dla www. Proxy ma chodzic jak narazie powiedzmy dla ok 30
osob ale w niedlugim czsie planuje zwiekszyc te liczbe do ok 100 moze 150

Czy duze sa roznice w dostepie do danych pomiedzy SCSI a SerialATA ???
Seagate podaje ze w swoich SATA ma sredni 8,5ms. Jak sprawa wyglada ze SCSI
???
I tu mi sie nasuwa kolejne pytanie. Jaka plyte wybrac pod SCSI a jaka pod
SATA?
Czym sie kierowac przy jej wyborze ??? Jaki model polecacie. Moze macie
jakies sugestie co do reszty konfiguracji sprzetowej serwera.
Moze mi ktos polecic jakis tani sklep/hurtownie ze strona w sieci gdzie juz
ewentualnie moglbym kupic dysk SCSI i jakas plyte pod niego bo w hurtowniach
w ktorych sie zaopatruje niestety brak tego typu asortymentu :(