Radeon 9200 XELO 128/128 bit - rzeczywiste parametry

Autor: arco (arco_at_SKASUJTO.aster.pl)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 06:20:10 MET DST

Witam

kupilem karte Radeon 9200 128 MB/128 bit bez pudelka, sprzedawca
twierdzil, ze producentem jej jest firma Xelo. Karta jest na pamieciach
Hynixa. Programy diagnostyczne (np. PowerStrip, Rage3D Tweaker)
identyfikuja jej parametry taktowania zgodnei ze specyfikacja chipsetu
9200, tzn. taktowanie rdzenia/pamięci : 250/200 MHz (efektywne pamięci -
400MHz). Wszystko byloby w porzadku, gdyby nie to, ze na stronie firmy
Xelo, karta taka ma nizsze obydwa parametry, tzn: taktowanie
rdzenia/pamięc: 200/333 Mhz. I teraz moje pytanie (moze glupie): czy
programy diagnostyczne do kart graficznych (umozliwiajace podkrecanie)
pokazuja rzeczywiste parametry karty (tak mi sie wydaje), czy moze
parametry pobieraja ze swojej bazy dla chipsetu, ktory zidentyfikuja?

W 3DMark 2001 uzyskalem dla tej karty wynik 7200 (Athlon XP 2500+ Barton,
RAM 256 MB). Czy ta wartosc jest do przyjecia, czy raczej zbyt mala?

Dziekuje z gory za odpowiedzi
Pozdrawiam
arco