Re: którą kartę graficzną wybrać

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 03:42:40 MET DST

Użytkownik "tadzik" <jo-ta_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego nie SE?
> Karta jak mowilem bedzie do grafiki 2D, ale nie do gier. Czy to nadal
> eliminuje SE?

generalnie SE to okrojone wersje z 64bit, ale szczerze mówiącnie wiem jak
ma to się do pracy w 2D

> W granicach 300zł są w takim razie:
> Sapphire RADEON 9200 256MB TV DVI LBOX
> Sapphire RADEON 9200 128MB VIVO DVI FBOX
> Sapphire RADEON 9200 128MB TVO DVI LBOX

> Może więc któraś z powyższych będzie ok? W ogole czym one sie różnią w
> praktyce, co oznaczają te skróty TV, VIVO, TVO?

Z tych wymienionych bierz najtańszą.
TV - tv out, czyli możesz zamiast monitora podłączyc telewizor
VIVO - TV out i do tego jeszcze TV in (możesz zgrać sobie film np. z
wideo, czy kamery analogowej)

> Czy wszystkie one pozwalają na bezproblemową pracę na 2 monitaorach
> jednocześnie?

tak

> Najtańsza 650 z DVI to prawie 800zł, więc odpada.

a ja znalazłem za 480 zł