Re: Athlon XP 1700+ czy Athlon 1,4 ?

Autor: Tomasz Potega (shadow_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 20:30:50 MET DST

Tomek <c6_at_wp.pl> wrote:
> Jest to 75kv+. Odnośnie chipsetu w sandrze jest jedynie tyle, ze jest to
> VT8363/5 KT133/KM133.

to nici z fsb 133.
zawsze jednak mozesz pociagnac na fsb 100 + wyzszy mnoznik.

> Ciągle jednak zastanawia mnie, dlaczego na płycie jest przełącznik i opis do
> niego, wg którego można ustawić FSB na 133... Jeśli płyta takiej możliwości
> nie ma (!?) to po co taki przełącznik?

tak szczere, jak nierealne zyczenia producenta?
za czasow bx bywaly plyty z ustawieniami fsb >= 200 mhz ;)

> Próbowałem przełączyć na 133 z moim duronem 600 Mhz w środku, ale komp nie
> startuje. Moze dlatego ze mam mnoznik nie odblokowany...

mnoznik nie mialby zbytniego wplywu - po prostu kt133 powyzej jakichs 110
- 115 MHz ma dosyc.

dodatkowo, CPU support wedlug solteka (jest i kv+):
http://www.soltek-computer.de/soltek/FAQ/CPU_list/amd.pdf

pozdrawiam,
shadow