Re: Athlon XP 1700+ czy Athlon 1,4 ?

Autor: Tomek (c6_at_wp.pl)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 20:17:59 MET DST

> jesli to jest soltek kv, a nie kav, to siedzi tam kt133 - wtedy nie
> poszalejesz z fsb 133... co ma do powiedzenia sandra w kwestii nazwy
> chipsetu (jakis revision moze jest podany)?

Jest to 75kv+. Odnośnie chipsetu w sandrze jest jedynie tyle, ze jest to
VT8363/5 KT133/KM133.
Ciągle jednak zastanawia mnie, dlaczego na płycie jest przełącznik i opis do
niego, wg którego można ustawić FSB na 133... Jeśli płyta takiej możliwości
nie ma (!?) to po co taki przełącznik?
Próbowałem przełączyć na 133 z moim duronem 600 Mhz w środku, ale komp nie
startuje. Moze dlatego ze mam mnoznik nie odblokowany...
Dziękuję za wszystkie opinie które pojawiły się do tej pory.
Może ktoś napisze coś jeszcze? Z góry dzieki.

Tomek