Re: Upgrade sprzętu - AMD

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 01:12:55 MET DST

KK wrote:

> Mam takie pytanko. Posiadam sobie obecnie (proszę się nie śmiać za głośno ;)
> Celerona 466 i jakąś tam płytę oraz 3 kości PC133 po 128 MB (SDRAM) i
> kontroler UDMA133-RAID (na PCI).
[...]
> Co czego potrzebuję sprzęt? Praca z Office, kodowanie MP3 czasem, lubię
> pograć w Q3A. No i zamierzam się do grania w DoomIII jak się pojawi. Tylko tu
> mam wątpliwości czy nawet ta platforma z Athlon 2500+ będzie wystarczająca do
> tego? :) Tym bardziej, że grafę mam GF4 MX 440.

jezeli rzeczywiscie taka kasa mialaby nie wystarczyc na granie w DoomIII
- co jak widac jest dla Ciebie priorytetem - to moze po prostu chodz do
kafejki; 3*128MB RAM + Cel 466 /BTW: moze zmien go na jakies P III na
magistrale 100 lub nawet 133 - z tym ze na 133 nie widze sensu juz/ to
jest zestaw naprawde wystarczajacy do pracy z Officem pod np. win2000;
zas samo kodowanie mp3 mozesz przeciez zostawic np. na noc;

a zeby program w doomIII bedziesz sobie chodzil do kafejki; przeca nie
spedzisz nad gra kilka godzin dziennie, tylko co najwyzej pewnie do 10
godzin w tygodniu; 10h * 2,5PLN/h = 25PLN tygodniowo; chyba sie oplaca..

pzdrv;
adas;