Re: zestawy głośników - Creative?

Autor: kadi (kadi_at_ks.k.pl)
Data: Sat 24 Apr 2004 - 22:29:51 MET DST

Dnia Sat, 24 Apr 2004 22:06:09 +0200, fv <fake_at_cybax.com> napisał:

> Zamierzam obalić tą teorię wpinając wzmacniacz Luxman lub NAD i dobre
> kolumny do swojego komputera. Zobaczymy co z tego będzie, ja wierzę że
> będzie lepiej niż teraz (zestaw technicsa).

jesli chodzi o takie rozwiazanie (wzmacniacz + kolumny) to przy tej klasie
imho najwazniejsze sa kolumny. do tych kilkuset zloty to i tak kolumny beda
najslabszym ogniwem, wiec ze wzmacniaczem nie trzeba przesadzac. teraz
mam nienajgorszego amp'a sony a i tak przez kiepskie kolumny efekt jest
taki
sam jak na starym zodiaku...

zestawy typu 4+1 nie sa az takie zle do muzyki (mimo ze nie uwazam
glosnikow
w plastikowych obudowach). fakt ze to nie te uderzenie dzwieku.
jednak za 200-300 zl to chyba nic lepszego sie nie
znajdzie, a do filmow (szczegolnie w AC3) to luksus.
no i jeszcze dochodzi oszczednosc miejsca i pradu.

--
kadi
| komputer: procesor,plyta glowna, pamiec, monitor, grafika, hdd,zasilacz
i reszte tez mam :P |