Re: Abit kt7 i Ati 9100.Czy to będzie działać razem ?

Autor: Jacek Rutkowski (jacek24NOSPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 Apr 2004 - 18:57:54 MET DST

> Wrzucaj nowa grafe i jesli masz kase, to tak, jak Wojtek radzil, proca
> odpowiedniego i KT7 "zadziwi Cie swoimi mozliwosciami" ;).
>
> Pozdrawiam

Dzięki za podpowiedź :-)
W poniedziałek zainstaluje ATI9100.

A może ktoś z was wie czemu moja obecna karta Prolink GF2 TI czasem dziwnie
się zachowuje:
Przy starcie komputera nie zawsze włącza się monitor ,trzeba wcisnąć reset i
dopiero wtedy staruje OK.
Czasem też po kilku dniach przerwy po włączeniu komputera słyszę tylko pisk
alarmu z obudowy komputera i po resecie karta znów staruje.

Przyznam że to jeden z powodów wymiany karty graficznej i nie chciałbym
kupić następnej która może
mi przysporzyć nowych problemów.

Jacek