Re: Co halasuje w kompie

Autor: Robert_ (robert_asWYTNIJ_at_wp.pl)
Data: Sat 24 Apr 2004 - 17:34:28 MET DST

> swoje. Zalman ZM80 heatpipe + wolnoobrotowy wentylator
jest całkiem niezły,
> a ze słabszą kartą (np. do R9600 Pro) obywa się bez
wiatraka.

Mam Radeona 9100 Herculesa. Wiatrak z radiatorem jest
przyklejony a do tego jeszcze nie ma otworow montazowych w
plytce wiec ZM 80 jak i patent Arctika nie da sie pewnie
zamontowac. Poki co nie wiem co z tym fantem zrobic ale jak
wentyl bardziej zacznie halasowac to pomysle.

Robert