Re: jaki ups do 2 komputerów

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 Apr 2004 - 13:58:17 MET DST

"ropian" <ropian_at_SPAM.poczta.onet.pl> wrote in message
> Witam
> Musze kupić 1 ups do 2 serwerów wiem ze musi miec moc >1000 ale czy moze
> ktos moze podać jakiś sprawdzony model
> acha ten ups musi miec mozliwośc wyłączenia tych 2 serwerów
> chyba ze lepiej kupic 2 osobne upsy do kazdego kompa po 1

APC Smart i wyzsze maja oprogramowanie do network shutdown - ale nie jestem
pewien czy wszystkie. Generalnie nie powiem jaki jest sprawdzony model, ale
APC to sprawdzona firma, i lepiej doplacic do Smarta, bo Back ups to linia
domowo-biurkowa ;)
O ile wydawalo mi sie, ze ciekawie zapowiadaja sie Every, a do tego sa
zauwazalnie tansze, to po tym jak kolega kupil Evera, to wiem, ze sa po
prostu o tyle tansze o ile sa mniej warte.

pzdr
Zbyszek