Re: Abit kt7 i Ati 9100.Czy to będzie działać razem ?

Autor: wojtek (wojtek_at_BEZTEGOpulpit.pl)
Data: Sat 24 Apr 2004 - 13:44:05 MET DST

Użytkownik "Jacek Rutkowski" <jacek24NOSPAM_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:c6dhqb$ac8$1_at_news.onet.pl...

> A na pewno nie masz KT7A ???
> Ponoć na mojej KT7 bez literki A nie można zamontować nic po za Duronem
1200
> (taki właśnie mam)
> Jak można ustawić Durona XP2400 na tej płycie ? W biosie widzę tylko
opcję
> maksymalnie X 14.???
> Przeglądałem archiwa grupy i nie znalazłem nic na temat pracy mojej płyty
> ATI 9100.
>
> Jacek

na 100% mam KT7 rev.1.0 (kupowalem, ją jak jeszcze nie bylo tych z "A" )
a z procesorami to jest tak, ze te najnowsze Athlony chodza na chipsecie
KT133, a mnozniki z plyty glownej sa mapowane
czyli na procesorze wtedy sa inne.
polecam lekturke
http://mysite.verizon.net/res0exft/Multiplier_cross_reference.htm

sam w to nie wierzylem, ale dalem sie przekonac i sprobowalem
kupilem Athlona XP 2200 i wlozylem do tej plyty i...... wystartowal jako
20x100 = 2000 MHz
i nie musialem niz mieszac z mostkami itp.

komputer chodzi bardzo stabilnie no i przyrost mocy jest dosc spory

pozdrawiam
wojtek