Re: co jest warta AsRock K7S8XE+?

Autor: peterd (aipdrozd_at_wp.pl)
Data: Sat 24 Apr 2004 - 11:42:22 MET DST

> hulalo pieknie, a wyniki pamieci byly na poziomie plyt z KT600 chodzacej
> rowniez na fsb 200. Poszukaj w sieci testow tej plyty. Za 220PLN nie kupi
> sie chyba fajniejszej plyty z audio, lan i SATA. Nowy SIS nie sprawia
> zadnych problemow. Minusem dla Asrocka jest brak dyskietki z driverami do
> SATA potrzebnej do zainstalowania win2k/xp.
SATA na razie mnie nie interesuje ba oba dyski mam ATA, ale może kiedyś się
przyda. Kupiłem właśnie na allegro XP 2400 i nie wiele zyskałem na mojej
starej płycie, wiec chyba już na nią czas, a że DDR strasznie drogi to płytę
muszę kupić za w miarę przystępną cenę. A ten AsRock na prawdę ma bogate
wyposażenie. Na drugim dysku mam zainstalowanego Mandrake`a 10 nie wiesz czy
na Linuksie nie ma z tym SiS-em problemów??
Pozdr
peterd