Re: co jest warta AsRock K7S8XE+?

Autor: trzmiel (trzmielNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Sat 24 Apr 2004 - 11:15:05 MET DST

In news:c6da8c$842$1_at_atlantis.news.tpi.pl,
peterd <aipdrozd_at_wp.pl> typed:
> Proszę użytkowników tej płyty o opinie.
> Mam xp 2400 obecnie na solteku SL-75KAV ,a cena i wyposażenie tej
> płytki zachęca do zmiany, chociaż producent chipsetu SiS trochę mnie
> zniechęca. Pozdr

kupilem sobie ta plyte na testy do 2 kompa i jestem bardzo zadowolony,
zarowno ze stabilnosci jak i wyposazenia. z duronem 1800 chodzi srednio
jesli chodzi o wydanosc pamieci gdyz chodza niesynchronicznie z procem
266/333. malo wymagajacym uzytkownikom i tak to wystarczy. Gdy wlozylem do
niej XP1700+ ktory poszedl na FSB 200 i do tego pamieci ddr400 wszystko
hulalo pieknie, a wyniki pamieci byly na poziomie plyt z KT600 chodzacej
rowniez na fsb 200. Poszukaj w sieci testow tej plyty. Za 220PLN nie kupi
sie chyba fajniejszej plyty z audio, lan i SATA. Nowy SIS nie sprawia
zadnych problemow. Minusem dla Asrocka jest brak dyskietki z driverami do
SATA potrzebnej do zainstalowania win2k/xp. (sa chyba na plycie) oraz
regulacja vcore tylko o 5%. Plus to przejsciowka do zasilania 2 dyskow SATA
i 2 kable sygnalowe SATA.

pzdr.
trzmiel