Re: karta dwumonitorowa

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Fri 23 Apr 2004 - 23:53:03 MET DST

http://www.benchmark.pl/artykuly/przeglad_procesorow_2002/geforce4_mx420.h
> Taak? Link nie dziala!

działa tylko część adresu przeszła do drugiej linijki

> Nie wymnadrzaj sie, sprzedajacy moze wciskac "wal" zeby sprzedac towar.

Gratuluję pisowni słowa "wymądrzaj", nie dość że przez "an" to jeszcze w
złej kolejności.
Człowieku!!! Zastanów się trochę nad sobą. Nie dość że chcę pomóc z
dobrego serca, to jeszcze rzucasz mi tekstami o wymądrzaniu.
Nie chcesz odpowiedzi to nie zadawaj pytań.
Poza tym czy coś ci się stanie jak sprzedający jeszcze potwierdzi, że
karta obsługuje tryb 2-monitorowy?