LCD LG - problem i pytanie

Autor: Nusia (nusinika_at_bbbtenbit.pl)
Data: Fri 23 Apr 2004 - 23:42:18 MET DST

Zakupiłam dziś LCD- ka LG Flatron L1515S, w sklepie monitor działał
normalnie, po przyjściu do domu okazało się że obraz skacze tak jakby była
ustawione niskie odświeżanie. Oczywiście wszystko było ustawione tak jak
powinno, sterowniki wgrane a on swoje. Minęły 2 godziny, monitor później
migotał tylko przy starcie windowsa, potem przestawał. Jaka mogła być tego
przyczyna? Czy ktoś miał coś podobnego w takim modelu?
W isntrukcji napomkniete jest, że "monitor ma stabilizować się 30 minut".
Jestem zaskoczona, bo wczesniej miałam niższy model LG 1510S i takich
historii nie było.
czy to odosobniona historia czy "te typy tak mają" i już taki problem nie
wystąpi?

pozdrawiam
Nusia

--
Masz chwilę? wypełnij ankietę do mojej mgr :
http://myometis.republika.pl/ankieta.htm