Problem z dzwiekiem

Autor: Jaros (jarosWYTNIJ_at_poczta.com.pl)
Data: Fri 23 Apr 2004 - 21:03:31 MET DST

Witam, nie ukrywam, ze jestem tu pierwszy raz.
Mam problem, z ktorym nie umiem sobie sam poradzic:
przy odtwarzaniu dzwieku (plyty cd, filmy, i inne pliki dzwiekowe)
Wyglada to tak, jakby komputer sie nie wyrabial,
kazde otwarcie aplikacji powoduje zaklocenia (trzasaki i spowolnienie
odtwarzania dzwieku)
Mam:
procesor - AMD Athlon XP, 1666 MHz (6.25 x 267) 2000+
pamiec - 512 MB (DDR SDRAM)
plyta glowna - Epox EP-8KRA2+/8KRA2I
karta dzwiekowa - TerraTec DMX 6fire 24/96
windows xp prof.

Licze na Wasza pomoc. Moze ktos mial podobne problemy.

ps. dopiero co wymienilem obudowe i mam podlaczonych 5 dyskow
( nie wiem, czy to wazne, ale zawsze lepiej podac jak najwiecej informacji)

pozdrawiam
Jaros
-----
Jaroslaw Jaros "W takim razie na razie"