Re: MSI GF5900XT-poradzi mi ktos cos..?.

Autor: Sylwek Nowalski (s.nowalski_at_chello.pl)
Data: Fri 23 Apr 2004 - 21:01:03 MET DST

> nie ma żadnego błedu
> kolega Sander ma po prostu bardzo wydajny zestaw
> [ SANDER | ABIT IC7 + P4 2.4C @ 3.00 + CNPS7000A-Cu + 1024MB PC3200 ]
>
> procek 3 GHz i 1GB DDR robi swoje
To wiem, dlatego też i ma swoje punkty. Mnie chodziło o porównanie 13,2k do
14k o których pisał kolega Marcin d.
Tak na marginesie muszę powiedzieć, że podczas zakupów mojej karty w grę
wchodziła również taka, jaką mr.Sander posiada. Po podaniu jego punktacji
(mam nadzieję ze to po podkręceniu;)) jestem bardziej jeszcze przekonany o
słuszności swojego zakupu.. no ale ponoć "nie ma co zwracać uwagi na punkty"
;).

S.