Re: Dysk twardy na USB

Autor: zlotowinfo (adminciejejeje_at_jejejego2.pl)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 22:25:20 MET DST

[...]
> I strasznie sie grzeją!
> Powaznie, mam pena Actina (128) USB 2.0.
> Po 15 minutach jest gorący, no, moze nie parzy,
> ale jest zadziwiajaco cieply.
> Czy to normalne?

raczej nie
mam usb drive ->www.flashusb.com/www.usbdrive.com
bardzo solidne urządzenie
podłączam w pracy często po kilka godzin pracuje

fakt, że nie przerzucam MB tylko odpalam hamsterka oraz foxmail by poczytać
w domu maile/posty oraz zobaczyć ciekawe programy które zaciągnąłem

--
www.zsoft.prv.pl - darmowe programy w sieci, najlepsze w danej kategorii
strona obsluguje zewn. skrypty (*.js) - zapraszam do współpracy