Re: Zameczylem AMD-ka - przyznaje uczciwie

Autor: MAYDAY (g.oNOSPAM_at_wp.pl)
Data: Fri 23 Apr 2004 - 10:39:38 MET DST

> A ja myslalem ze skoro proc jest stabilny i nie wytwarza za wiele ciepla
> pomimo podkrecenia to nie powinien sie spalic i dzialc kilkanascie lat...

Teoretycznie tak, ale to że procesor jest w miarę chłodny na zewnątrz nie
oznacza że w środku jest to samo. Ogólna temperatura może nie być wysoka,
ale w poszczególnych tranzystorach, których w procesorze jest kilkadziesiąt
milionów temperatura może dochodzić nawet do 300 stopni, i te gorzej
wykonane po prostu padają. Było tak w którymś modelu Intela P4.