Re: jaki program obniży prędkość wentylka ????

Autor: kadi (kadi_at_ks.k.pl)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 23:05:06 MET DST

Dnia Thu, 22 Apr 2004 06:43:09 +0200, Krzysztof Pawleta
<pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl> napisał:

> Moja płyta A7V8X ma dwa ciekawe złącza: "Power Fan" oraz "Power Supply
> Thermal Sensor", co w połączeniu z wbudowanym "ASUS Q-Fan" może dać

"power fan", "sys fan" - jak zwal tak zwal, po prostu wiatrak ;)
wazne ze masz je sterowanie.
a wejscie na dodatkowy termistor NTC tez czesto jest na wyposazeniu plyt.
ja go akurat uzywam do sprawdzania temp. karty graficznej albo... jako
termometr w pokoju

> zadowalające efekty ;-) Może, ponieważ trudno dostać oryginalny zasilacz
> z wyprowadzonym sensorem i zasilaniem wentylatorka ;-(

no ja jeszcze takiego nie widzialem...
ale w sumie to wiekszosc zasialczy ma swoja regulacje obrotow. nawet moj
fortron za 45zl...

--
pozdrawiam
kadi
| komputer: procesor,plyta glowna, pamiec, monitor, grafika, hdd,zasilacz
i reszte tez mam :P |