MSI kt600 i problem z maxtor 6Y080M0 SATA

Autor: G (gobos22_at_NOSPAMIK.poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 20:17:34 MET DST

Mam takowy problem.
MSI Delta kt600,
maxtor 6Y080M0 SATA -system NTFS
Caviar 120GB ATA

Instalacja WinXP, dziala przez jakis czas. Pierwszymi objawami jest odlaczanie
dysku Caviara 120GB w czasie pracy. Czyli chodzi sobie komp np. 6h a tu nagle
znikaja wszytskie partycje, po miekkim restarcie nie widzi dysku. Pomaga dopiero
wylaczenie i wlaczenie komputera. Sytuacja taka powtarza sie co kilka tyg.
(osttanio czesciej).
Krytyczny moment nadchodzi, gdy podczas uruchomienia(po normalnie zakmnietym
systemie) pojawia mi sie bluescreen z UNMOUNTTABLE_BOOT_VOLUME no i reinstal
systemu. Mialem juz kilka razy taka sytuacje sprawdzilem narzedziami
diagnostycznymi RAM i Caviara 120GB i nie ma zadnych bledow. Dysku maxtora nie
moge sprawdzic bo powermax 4.09(taka wersja sciaga mi sie ze strony producenta)
nie wykrywa go. Co o tym sadzicie? Jak pozbyc sie tych problemow i jak w koncu
zdiagnozowac ten nieszczesny dysk, bez wykrecania go i szukania znajomego z SATA.?

dzieki za pomoc