Re: Jaki monitor LCD??

Autor: OsC (osmak_at_tlen.pl)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 19:37:22 MET DST

A na jakierj to podstawia tak twierdzisz?

> Najlepsze LCD robią EIZO, iiYama

A na jakiej to podstawie tak twierdzisz? Tak to fakt, ze te firmy znane sa z
dobrej jakosci ale moim zdaniem bardziej monitorow CRT niz LCD. I nie zgodze
sie z Toba, ze firma ktora robi swietne CRT bedzie miala tez super LCD! Wez
pod uwage ze Samsung jest jedym z najwiekszych producentow matryc i ma w tym
spore doswiadczenie. Do tego parametry nie zawsze odzwierciedla ja to co
faktycznie widac na ekranie. Poczytaj serwis www.monitor.pl