Muzyka zintegowana

Autor: kowtow (kowtow_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 19:36:33 MET DST

Na mojej płycie głównej ECS ze zintegrowaną kartą muzyczną
mam objawy przy słuchaniu muzyki trzasków podobnych
do słuchania płyt winylowych ktore są słyszalne tylko przy niskim natężeniu
dzwięku
Czy to jest normalny objaw zintegowanych kart muzycznych czy tylko z moją
jest coś nie tak
I czy pomoże wymiana na katę PCI powiedzmy najtańsza
do 40 zł czy muszę kupować Sound Blastera za 100
Dzięki i pozdrawiam